Alla inlägg under februari 2011

Av Irene - 24 februari 2011 12:39

Idag har jag städat och plockat undan lite här å där. Konstigt vad mycket man hinner med att dra fram mycket? Och inte har man längre några barn hemma att skylla på :-/




Igår var det Body Combat igen. Går bättre och bättre faktsikt, känner mig inte längre stel som ett kylskåp. Ska framöver köpa in ett par handskar el lindor för detta ändamål.



Ikväll har både Nicke & jag PT träning. Undrar jag vad Johan har på G ?


Ha en bra fortsatt dag/kväll, kram


Av Irene - 23 februari 2011 14:03

Kort arbetsdag idag, endast möte mellan 9-13. '

Och efter jag tankat bilden slank en grillad korv med 1/2 räksallad ner..sen på affären slank en påse Big Ben ner i kundkorgen...SUCK !!! När ner jag nästan vräkt i mig hela påsen får jag ågren

 :-(     


VARFÖR köpte jag korven och godiset..!!!!!! Iofs så är det VÄLDIGT längesen jag köpte godis. Varför ska det vara så gott och SÅ onyttigt.


Får väl jobba lite extra på Body bombat ikväll.

Ha en bra dag, kram

Av Irene - 18 februari 2011 14:58

Äntligen ledig helg :-) Har stoppat in lite fläskkotletter i ugnen så nu väntar jag bara på älsklingen min. Senare blir det nog bastu.

Ha en bra kväll, kram


Av Irene - 17 februari 2011 07:17

Sitter och dricker mitt morgonkaffe och lyssnar på Vakna med voice. Snart dax för 24 tim pass :-/ på arbetet. Skulle hellre fara å träna :-)

Tror jag har blivit träningsgalen ..heheh  det enda jag tänker på typ :-)


Har nyligen blivit döfrälst i Body Combat, så himla kul/jobbigt är det !!!!


Ha en bra dag därute. kram

Av Irene - 14 februari 2011 14:15

Har testat att blogga på lite olika bloggplatser men jag är inte så kunnig på att dona å greja med design. Tänkte prova denna ett tag och se om jag kan med den :-)


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards