Alla inlägg under maj 2011

Av Irene - 8 maj 2011 18:39

Helt otroligt härligt väder det varit i helgen. I fredags var det mindre kul då jag troligen hade blivit matförgiftad. Trodde först att jag fått magsjuka, men jag kom på att jag samma dag varit på stan och käkat sallad med musslor. ALDRIG mer musslor för min del. Då det gick upp för mig att det var musslorna kom jag på att jag för ca 1 år sen blev magsjuk efter ätit musslor. Men man glömmer snabbt tydligen..


Idag har jag jobbat "utflyktspasset" på jobbet och det är faktiskt rätt skönt pass, speciellt då det är så fint väder. Vi far på utflykt och har mat med oss.Sen är det bara 5 timmar så det känns bra.


På eftermiddagen grillade Nicke köttfärsbiffar och så hade vi kvar fyllda bakpottisar från igår. MUMMA !!!


Har precis sett denna film som jag varmt rekomenderar, riktigt bra dramafilm.


Ha en fortsatt bra kväll, pööööössssssssssssss


Av Irene - 6 maj 2011 07:52

Nu är det helg igen, skönt. Idag har jag fortfarande träningsvärk men jag ska inte klaga, är ju bättre värk än då jag har reumatsika värken :-) Ska snart laga mig lite av min favvogröt,havregrynsgröt med rivet äpple, linfrö, psylliumfrön, yummiiiiii

Senare blir det en tur in till Kramfors för diverse inköp.


Ha en bra dag, pösssssssss





































Av Irene - 5 maj 2011 14:11

Idag hade jag PT pass, och dagens program var löpbandet. eller rättare sagt 2 löpband. Det ena bandet var en rejäl uppförsbacke där jag hade 2 vikter i var hand och på det andra bandet sprang jag. 

Varvade mellan dessa 2 löpband där jag gick i uppförsbacke 2-4 min, därefter jogg i 2.4 min.

Trodde allvarligt attJohan skulle ha ihjäl mig idag..hehheh..hade ju dessutom träningsvärk i biceps och ben sen tidigare pass i veckan.

Men känslan är obeskrivlig efter man verkligen fixat ett rejält träningspass, känslan är helt euorforisk. :-)


Igår blev det ju tårta x-antal gånger då Nicke fyllde år, så jag har inte så mkt ångest för att jag svulla så mkt igår då..heheh


Nä nu är det dags att pudra näsan och fara på jobbet. JA, jag ska fara, inte gå. tycker jag tränat tillräckligt idag, benen är som dallrig spagetti ..


Ha en fortsatt bra dag, Pöss & kram


Av Irene - 3 maj 2011 21:12

Skulle egentligen haft PT pass men det hade blivit dubbelbokat. Så jag sprang istället litegrann på löpbandet och körde sen Bodypump. Jag brukar ju inte i vanliga fall gå på Bodypump så jag vet vad som väntas skall den närmaste veckan. TRÄNINGSVÄRK !!!!

 

 

Har haft lediga 2 lediga dagar nu så imorgon är det dags för arbete igen.


Jag är så glad att jag kommit igång så bra på gymmet och att det verkligen börjar synas att träningen givit reslutat.


Imorgon fyller min lille älskling år, hoppas han gillar det jag köpt ;-)


Ha en forsatt bra kväll, Pöööööööööösss

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards