Alla inlägg under mars 2011

Av Irene - 6 mars 2011 10:26

Vasaloppet pågår ju för fullt nu så Nicke och jag tog också en härlig skidtur i det härliga vårvintervädret.


Igår var vi och tränade och jag fick på mitt PT pass lite mat-coch. Tips på 2 v matsedl och lite annat smått och gott. Få se om vågen ger med sig nu då :-)


Ikväll är det dags får nattjobb.Så resten av dagen blir lugn. Hoppas jag :-)

Kram på Er

Av Irene - 1 mars 2011 12:38

Idag har jag ledig dag, känns himla skönt med 2 dagars ledighet efter att jobbat helgen.

Igår var jag på Body Combat och Zumbapass, skitkul/skitjobbigt som vanligt, men SÅ fruktansvärt roligt framför allt. Snart ska passet på combat bytas ut igen, tog mig en snabbtitt på den nya:



Fick veta av Johanna som leder Zumban att hon inte längre ska ha detta pass. Fasiken vad trist, för det är så kul att dansa Zumba med henne. Men jag får väl fara ner till Härnösand nån gång där hon har pass på tisdagar.



Ja, idag har jag som sagt ledig dag och har redan utrettat lite ärenden så resten av dagen blir lugn. Har ju 2 dagar med låååååånga arbetspass, från morgon till kvällen.

Ha en bra dag, kram



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards