Alla inlägg under april 2011

Av Irene - 29 april 2011 14:43

Åh vad jag känner mig glad nu, hela dagen har jag varit alldeles salig..heheh...För att jag kommer i mina gamla jeans.

(bild lånad från Google)


 Sist jag prova dom kanske 2 mån sen fick jag inte ens dom över höften. Men jag har också verkligen slitit för att gå ner i vikt. Förutom påskvecka dåra ;-)


Idag hade jag PT pass alla fall. Då körde vi biceps/triceps, rygg och plankan. Fick köra plankan 5ggr, trodde jag skulle smälla av ..asg


Vågar inte tänka på vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. Knappt jag orkar hålla kaffekoppen i styr just nu  :-)   men så ska det vara. Härligt med rätt sorts värk.



(bild lånad från Google)


Nu är det snart dags för att fara och jobba natten.


Ha en härlig helg, kram på Er



Av Irene - 28 april 2011 06:48

Äntligen igång igen

 

I Påsk har jag inte tränat något alls !!! Bla så har Nicke varit sjuk (Bronkit) och jag har inte heller känt mig så pigg. Sen har vi varit på första turen med vår husvagn :-)Vi for upp till Omsjö Camping, himla fint ställe!


Jag har i påsk "unnat mig" för mycket god mat och godis, chips och jag vet inte allt. Fick nästan ångest då jag börja tänka på vad jag vräkt i mig, känns som allt arbete jag gjort med träningen var bortkastat. Men så klart är det inte det, bara lite att ta igen. Så nu jädrar kör jag på, igen!!


Igår var jag alla fall på Bodycombat, jag bara älskar denna träningsform. Tog i så hårt så jag blev yr i mössan ASG


Idag har jag tänkt att ut och jogga med hundarna på fm, bäst att passa på eftersom de skulle bli sämre väder på em?

Ikväll tänkte jag köära 60 min på träningscykeln.


Ha en bra everyhopa :-) kram

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards